Sprej za kupaonicu

Već sam ranije spominjala Clean My Space YouTube kanal (pogledaj ovdje). Melissi Maker  mogu zahvaliti na mnogim trikovima koji mi olakšavaju čišćenje. Sada već davne, 2016. godine, napravila je video o korištenju eteričnih ulja u čišćenju i blog post o raznim kombinacijama sprejeva. Koristeći naučeno, napravila sam sprej za kupaonu. To je bila mješavina njenog spreja za tkanine i kapljica za Wc. Nitko od nas ne voli pričati o tome, no svjesni smo da povremeno kupaonica nema ugodan miris 🙂 Probala sam nekoliko kupovnih sprejeva i većinom me nisu zadivili. Mislim da je generalni problem što većina ne maskira miris već ga nadjačava. Za posao često kupim Denk mit sprej za neutraliziranje mirisa (plava bočica s pumpicom) i zadovoljavajuće obavi posao.

Kod kuće isključivo koristim ovaj prirodni miks i veoma sam njime zadovoljna. Čak sam ga jednom nosila sa sobom na putovanje 🙂 Razlog zašto ga ne koristim na poslu jest što s eteričnim uljima treba biti oprezan kad puno ljudi koristi proizvod. Trudnice, osobe s alergijom i kućni ljubimci mogu biti osjetljivi tako da predlažem da se informirate ako želite koristiti proizvode s eteričnim uljem.

Sastojci su jednostavni:

Votka+ bazno ulje+ eterična ulja+ voda i bočica s raspršivačem. Količine ovise o veličini bočice koju želite napuniti.

Postupak je još jednostavniji:

U bočicu uliti bazno ulje i njemu dodati 30-40 kapi eteričnog ulja. Kao bazno ulje najčešće koristim obično suncokretovo, ili povremeno jojobino ulje. Stavljam oko 2 žlice baznog ulja i po 10 kapljica svakog eteričnog ili parfemskog ulja. Najradije koristim čajevac za dezinfekciju, metvicu za svježinu i klementinu za voćnu notu 🙂 Slobodno možete koristiti samo eterična ulja no osobno volim citrusnu notu. Moj omiljeni The Body Shop miris je satsuma (vrsta klementine) pa se najčešće nađe u kombinaciji. Drugi izbor je miris mandarine Pajoma (kupljeno u Mulleru).

Znači, u bočicu staviti bazno ulje i eterična ulja. Zatim malo pomiješati da se ulja stope. Nakon toga uliti votku do polovice bočice. Zatim dodate vode skoro do vrha bočica, zatvorite i dobro promiješate.

Bitno je da svaki puta prije korištenja protresete bočicu kako bi se uljna i alkoholna komponenta spojile. Sjetite se onih dvofaznih čistača šminke. Princip je sličan. Na slici možete vidjeti kako to izgleda.

Par napomena prije kraja: Umjesto votke možete koristiti alkohol za dezinfekciju rana. Također koristim destiliranu vodu umjesto one iz slavine. Bočica je reciklirana, prije nekoliko godina sam kupila Melvitin dvojni uljni serum pa je ova bočica idealna za ovaj sprej. Sama bočica je malena i staklena. Mislim da proizvod duže traje u staklenoj bočici. Mala bočica osigurava da ćete potrošiti proizvod prije nego što ulja promjene miris. Iz istog razloga, bočicu nikad ne ostavljam na suncu ili velikoj vrućini.

Korištenje:

Protresite bočicu i pošpricajte par puta u zrak. Naravno, ako imate prozor, otvorite ga 🙂 Najčešće pokušam pošpricati u zrak oko kupaonskog tepiha premda nisam primijetila da mi na podu ostaje ljepljiv trag od ulja. Ako to zamijenite, primite moje isprike i smanjite količinu baznog ulja koju koristite 🙂

Svakako svratite na Clean My Space blog i inspirirajte se za čišćenje 🙂

1 Comments

Komentiraj